Το δέκατο φετινό Γκραν Πρι της Formula 1 που διεξήχθη στις 8 Ιουλίου στην πίστα του Silverstone στην Αγγλία, βρήκε θριαμβευτή τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος έκανε μια καταπληκτική εκκίνηση και οδήγησε συντηρητικά σε όλον τον αγώνα με εξαιρετική τακτική. Στη σπουδαία νίκη του συνετέλεσε και η ατυχία του Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος αγωνιζόταν μπροστά στους συμπατριώτες του. Ο Βρετανός πιλότος, ο οποίος ξεκίνησε από την pole position, στον πρώτο γύρο συγκρούστηκε με τον Φινλανδό Κίμι Ραϊκόνεν με αποτέλεσμα να βρεθεί στην τελευταία θέση. Μετά από μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να τερματίσει δεύτερος, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον Ραϊκόνεν και στην τέταρτη τον Μπότας.

Η βαθμολογία

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με Ferrari διατήρησε την πρωτοπορία φτάνοντας τους 171 βαθμούς, έχοντας διαφορά οκτώ βαθμών από τον δεύτερο Λιούις Χάμιλτον με Mercedes που έχει 163 βαθμούς. Με μεγάλη διαφορά ακολουθούν στην τρίτη θέση ο Κίμι Ραϊκόνεν με Ferrari και 116 βαθμούς, στην τέταρτη θέση ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με Red Bull Racing και 106 βαθμούς, στην πέμπτη θέση ο Βαλτέρι Μπότας με Mercedes και 104 βαθμούς, και στην έκτη θέση ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull Racing και 93 βαθμούς. Στους κατασκευαστές προηγείται η Ferrari με 287 βαθμούς, ενώ ακολουθούν η Mercedes με 267 βαθμούς και η Red Bull Racing με 199 βαθμούς.

Γκραν Πρι Μαϊάμι 2019

Η καθυστέρηση της ανακοίνωσης του αγωνιστικού προγράμματος του 2019 για τη Formula 1 είναι πιθανό να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αβεβαιότητα που επικρατεί σχετικά με τη διεξαγωγή για πρώτη φορά του Γκραν Πρι του Μαϊάμι τον Οκτώβριο του επόμενου έτους. Ενώ θα έπρεπε ήδη από την 1η Ιουλίου να έχουν πέσει οι υπογραφές για τη διεξαγωγή του, αυτό ακόμα δεν έχει συμβεί λόγω των αντιδράσεων από μεγάλη μερίδα κατοίκων της πόλης. Πολλοί ιδιοκτήτες και κάτοικοι εκφράζουν τη διεξαγωγή του Γκραν Πρι, καθώς υποστηρίζουν πως η προετοιμασία για τη διοργάνωσή του πρόκειται να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία της πόλης και την καθημερινότητα των κατοίκων. Χαρακτηριστικά αναφέρονται ως παραδείγματα η δημιουργία εργοταξίων, το κλείσιμο δρόμων, η πρόκληση θορύβου και η κατασπατάληση χρημάτων των φορολογουμένων για την υλοποίηση των απαραίτητων έργων. Το θέμα θα τεθεί σύντομα στο δημοτικό συμβούλιο της πόλης, στο οποίο αναμένεται να ληφθούν σημαντικές αποφάσεις σχετικά με την τύχη του Γκραν Πρι.

Νέο σύστημα βαθμολόγησης

Η αμερικανική εταιρεία Liberty Media, ιδιοκτήτρια της Formula 1, φέρεται να επεξεργάζεται ένα νέο σύστημα βαθμολόγησης σύμφωνα με το οποίο θα λαμβάνουν βαθμούς όλοι οι πιλότοι που τερματίζουν σε έναν αγώνα. Σκοπός αυτού του νέου συστήματος είναι να δίνεται κίνητρο σε όλους τους πιλότους ώστε να αγωνίζονται με όλες τους τις δυνάμεις μέχρι το τέλος του αγώνα, προκειμένου να αποφεύγεται η απογοήτευση που προκαλείται με το υπάρχον σύστημα όταν υπάρχει μεγάλη απόσταση από τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Οι πρώτες αντιδράσεις των ομάδων για το νέο σύστημα είναι μάλλον αρνητικές, ενώ το θέμα πρόκειται να συζητηθεί μαζί με κάποιες άλλες αλλαγές που βρίσκονται ήδη υπό επεξεργασία.

Η αποκάλυψη του Κουμπίτσα

Ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα, πρώην πιλότος αγώνων Formula 1, αποκάλυψε ότι είχε συμφωνήσει με τη Ferrari για να αγωνιστεί με την ομάδα της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2012. Ο Πολωνός πιλότος είδε την καριέρα του να καταστρέφεται μετά από το ατύχημα και τον σοβαρό τραυματισμό του κατά τη διάρκεια του Rally Ronde di Andorra τον Φεβρουάριο του 2011. Έκτοτε απέκτησε περιορισμένη λειτουργικότητα στο δεξί του χέρι και πλέον έχει ρόλο δοκιμαστή στα μονοθέσια της Williams.